dimarts, de desembre 25, 2018

Cycle ball

Això és l'antítesi d'un bloc. Per definició ha d'estar viu, actualitzat freqüentment. Però no passa ni de conya. Les aportacions són molt puntuals. Té sentit, doncs, mantenir-lo? Doncs sí. De fet no pretenc moltes visites.
Em conformo en escriure de tant en tant, de posar-hi coses que em criden l'atenció i així les tinc recollides.... Ai que els de Google me'l tancaran...
Fa temps que em corre pel cap buscar, o més aviat fer, un llistat de tots els esports. N'hi ha tants de minoritaris.... tants que no conec...
I avui tot fent temps se m'ha passat pel cap buscar a la pàgina de l'UCI, de la Unió Ciclista Internacional. I he trobat un esport ciclista que m'ha sorprès: el cycle ball, o el futbol en bicicleta.
Primer m'he pensat que seria donar puntades de peu a una pilota, baja jugar a futbol, però dalt d'una bici. Què va.... m'ha sorprès.
La bici és una màquina adaptada. Per controlar molt millor la roda del davant. I amb allò que "xuten" és amb aquesta roda. Només dos contra dos. Espectacular.
Us en deixo un vídeo.