divendres, de juliol 12, 2019

La caravana i les xarxes socials

I tant si n'és d'important la caravana publicitària del Tour. I també les xarxes socials.

Durant les dues primeres etapes d'aquest any, que van córrer per Bègica, no vam comptar amb la participació dels coneguts 2 CV de la marca d'embotits Cochonou.

I a partir d'aquí es van disparar les xafarderies. Dues van prendre cos: que els cotxes són molt antics i no complien amb el rígid reglament de no contaminació del centre de Brusel·les, i per un altre costat que està molt generalitzada la marca halal de carn per als musulmans en territori belga i que no es volia ferir la seva sensibilitat repartint els embotits de carn de porc francesos.

Res més lluny de la realitat. Simplement és un tema comercial. La marca francesa no té en el seu mercat el territori belga. I tot i que la tercera etapa tambe sortia de Bèlgica, ben aviat passava a territori francès. Des de la tercera etapa els cotxes d'aquesta marca sí que hi són.

Tota la informació d'aquesta notícia la podeu seguir aquí.

I per veure en detall tots els cotxes de la marca d'embotits... una bona pila de fotos aquí.