diumenge, de juliol 07, 2019

Caravana del Tour 2019 / 1



Arriba el mes de juliol i amb ell el Tour. Ho he det mai que m'apassona?
I una de les millors coses que té, a criteri meu, és el món de la publicitat. I més concretament la caravana publicitària. El primer cop que la vaig veure vaig entendre que això era una altra dimensió.
Tot i que aquest any es celebra els 100 anys del maillot groc pel líder, ara em vull fixar amb la caravana.
Tot just ahir va començar, i no m'ha estat fàcil trobar un vídeo de la caravana més o menys completa. Aquí us el deixo.


Però... això seria massa fàcil 
Aquí hi ha l'experiència d'un seguirdor que es prepara per anar a seguir la caravana i després explica les coses que ha agafat. Curiós... tot i que en el primer vídeo la família que l'enregistra penso que agafa força més coses.



I encara dues curiositats.
Com es preparen els vehicles en tallers especialitzats i durant mesos. Tot un art. i es poden observar bé en el vídeo de tota la cavarava.



Els vehicles de FDJ, la loteria francesa, porten decoracions detallades en aquest vídeo de 2017. I si no... mireu a partir del minut  7:07 de l'inici


xx